Tak wygląda współpraca
z Małym Biurem Rachunkowym
Działasz w jednej z poniższych branż?
IT
Ochrona zdrowia
Budownictwo
Prawo
Chcesz podjąć współpracę? Przeczytaj, od czego zaczynamy
Podpisanie umowy z Małym Biurem Rachunkowym w 3 krokach
Krok 1
Jeśli masz (lub planujesz otworzyć) firmę w jednej z powyższych branż i szukasz biura rachunkowego – dobrze trafiłeś!
Możesz się ze mną skontaktować na kilka sposobów. Wybierz najdogodniejszy dla siebie.
Jeśli nie odbiorę telefonu, wyślij SMS o treści „współpraca”, a oddzwonię.
W miarę możliwości dostosuję datę i godzinę pierwszego spotkania do Twoich sugestii.
Jeśli nie chcesz lub nie możesz przyjść do biura, wszystko możemy załatwić on-line.
Uwaga! Nie prowadzę jednorazowych konsultacji dla przedsiębiorców. Jeśli potrzebujesz porady lub wyjaśnienia niezrozumiałych przepisów, skorzystaj z pomocy doradcy podatkowego.
Krok 2
Pierwsze spotkanie
odbywa się w biurze, na ul. Daszyńskiego 154 w Gliwicach (moduł A). Przy budynku jest duży parking z wjazdem od ul. Jondy.
Spotkanie trwa zwykle koło godziny, ale lepiej zarezerwuj sobie trochę więcej czasu. Opowiadasz o swojej firmie (lub planach) i o swoich oczekiwaniach wobec biura.
Ty mówisz, ja słucham.
Spotkanie organizacyjne w celu omówienia zasad współpracy jest bezpłatne.
W wersji on-line
ten etap odbywa się za pośrednictwem poczty e-mail. Proszę o odpowiedź na kilka pytań i opisanie swoich oczekiwań wobec biura.
Krok 3
Podpisujemy umowę i pełnomocnictwa.
Przygotowanie dokumentów zajmuje na ogół 30-40 minut. Możemy umówić się na kolejne spotkanie w celu ich podpisania lub możesz zaczekać i załatwić wszystko w czasie jednej wizyty.
W razie potrzeby przygotowuję umowę i pełnomocnictwa i wysyłam mailem do podpisu.